دینا رسول نسل

مدرس نرم افزار اتوکد ، فاز1 ، فاز2 معماری

درباره من:

سلام، من دینا رسول نسل ، طراح معماری هستم که عاشق آموزش دادن نرم افزارهای معماری مثل  AutoCAD به دانشجویانم هستم. برای من، آموزش دادن نرم افزارهای معماری و اتوکد یکی از چالش‌های جذاب در حرفه‌ی معماری است. تخصص من در آموزش نرم افزارهای معماری مثل  3DSmax ، AutoCAD و… است. هدف من در حرفه‌ی معماری، ارائه یک روش آموزشی ساده و قابل فهم برای نرم افزارهای معماری و اتوکد است. من به دانشجویان کمک می‌کنم تا با استفاده از این نرم افزارها، مهارت‌های لازم برای طراحی منحصر به فرد و عالی را به دست بیارن. با تلاش برای ارائه بهترین روش‌های آموزشی، همیشه به دنبال آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های طراحی هستم. من با دانشجویان با حوصله و شوق کار می‌کنم و همیشه سعی می‌کنم به آنها کمک کنم تا بهترین نتیجه را بگیرند.

آدرس ایمیل

dina.rasooli@3dsharifi.com

تلگرام

dinarasooli_cad@

صفحه اینستاگرام

dina.rasooli_architect@

ماموریت و بیوگرافی

در حال حاضر با پیشرفت روزافزون دنیای نرم افزارهای معماری و اضافه شدن نرم افزارها و پلاگین های تخصصی تر با بروز رسانی علم و تخصص خود تمام این داده های جدید را تحت پوشش خود قرار داده و ارایه می نماید.
هدف اصلی ما ، حذف شاخ و برگ و پیچیدگی نرم افزارهای معماری برای یادگیری سریع و آسان، علاقه مندان، دانشجویان معماری و طراحان  برای ورود سریع به بازار کار می باشد.

مهم ترین وجه تمایز ما:

  • بروز بودن آموزش ها با جدید ترین ورژن نرم افزاری
  • پاسخگویی به ابهامات اشکالات و سوالات کاربران و علاقه مندان حتی در صورت عدم ثبت نام در دوره ها به صورت آنلاین
  • راهنمایی شرکت در دوره ها با توجه به نیاز مخاطب و شرایط کاری مخاطب
  • بررسی نتیجه کار ها و رفع اشکال، همراهی با هنرجو درطول و یا حتی بعد از اتمام دوره
  • پشتیبانی قوی با تیمی فعال و مجرب
  • بیش از 120 آموزش کاربردی رایگان در سایت و پیج اینستاگرام
4.6/5 - (5 امتیاز)