رندر با لبه های نمایان در تری دی مکس
رندر با لبه های نمایان در تری دی مکس
در این آموزش رندر با لبه های نمایان یا همان wireframe را یاد میگیریم. برای تنظیمات رندر به آموزش تنظیمات رندر در ویری مراجعه کنید.
قبل از شروع آموزش در وبسایت آکادمی مهندس شریفی عضو شوید و از آموزش های رایگان ما بهره مند شوید. همچنین در بخش دوره های آموزشی وبسایت ما پکیج های تخصصی و صفر تا صد نرم افزارهای پرکاربرد معماری نظیر تری دی مکس، ویری، فتوشاپ و تویین موشن در اختیار شما عزیزان قرار داده شده که میتوانید با تهیه آن ها با به روز ترین متدهای آموزشی این نرم افزار ها را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید.
شروع آموزش رندر با لبه های نمایان در تری دی مکس:
ابتدا render setup را باز میکنیم و در سربرگ vray و زیر مجموعه global switch تیک override mtl را فعال میکنیم.
در مرحله بعد متریال ادیتور را باز میکنیم. یک vraymtl انتخاب میکنیم و در قسمت diffuse رنگ مورد نظر را انتخاب میکنیم.
روی مربع کنار diffuse کلیک میکنیم و در زیرمجموعه vray مپ vrayedgetex را انتخاب میکنیم. در تنظیمات آن در قسمت color رنگ edge ها را انتخاب میکنیم و world with و pixel with را روی حالت پیش فرض میگذاریم.
این متریال را به متریال override در حالت instance نسبت میدهیم. حال از صحنه رندر میگیریم و میتوانیم یک ارائه جذاب از حجم مورد نظر داشته باشیم.
برای یادگیری کامل ویری و تری دی مکس میتوانید پکیج ویری آرکی و آرک مکس را تهیه کنید. از اینکه در این آموزش با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم که این آموزش براتون مفید بوده باشه.
اگر سوال یا مشکلی داشتید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون از حمایت همیشگیتون. آکادمی شریفی
رویات رو طراحی کن و با طراحیت دنیا رو بساز.
آکادمی شریفی
برای دیدن آموزش های ما در اینستاگرام به پیج ما مراجعه کنید
دیدگاهتان را بنویسید