تنظیمات رندر برای سیستم ضعیف
تنظیمات رندر برای سیستم ضعیف
در این آموزش تنظیمات رندر برای سیستم های ضعیف رو یاد میگیریم. با ما همراه باشید
قبل از شروع آموزش در وبسایت آکادمی مهندس شریفی عضو شوید و از آموزش های رایگان ما بهره مند شوید. همچنین در بخش دوره های آموزشی وبسایت ما پکیج های تخصصی و صفر تا صد نرم افزارهای پرکاربرد معماری نظیر تری دی مکس، ویری، فتوشاپ و تویین موشن در اختیار شما عزیزان قرار داده شده که میتوانید با تهیه آن ها با به روز ترین متدهای آموزشی این نرم افزار ها را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید.
شروع آموزش تنظیمات رندر برای سیستم ضعیف:
برای شروع تنظیمات در سربرگ common ابعاد برای رندر نهایی عددی بین 1000 تا 2000 کفایت میکند. اگر سیستم قوی بود تا 3500 نیز میتوانیم تنظیم کنیم اما با اعداد پایین هم به نتیجه مطلوب میرسیم.
در سربرگ vray در قسمت image sampler حالت رندر را روی bucket میگذاریم تا فشار کمتری به رم وارد شود و max subdivs را نهایتا روی 8 قرار میدهیم. قسمت noise threshold را در سیستم ضعیف تغییر ندهید اما اگر سیستم شما قوی بود آن را روی 0/005 تنظیم کنید.
برای ادامه تنظیمات رندر برای سیستم ضعیف در سربرگ GI انجین ها را روی irradiance map و light cach قرار میدهیم و آن را روی حالت advance قرار میدهیم. در گزینه های باز شده تیک amb oclussion را فعال میکنیم تا لبه های کار ما بهتر نمایان شود و عدد آن همان 8/0 مناسب است.
در قسمت irradiance map تنظیمات را روی very low قرار میدهیم و subdivs را روی 100 قرار میدهیم.
برای از بین بردن نویز در قسمت render elements یک vray denoiser اضافه میکنیم و اگر کارت گرافیک ما nvidia است حالت آن را روی این مدل تنظیم میکنیم.
به کمک این روش میتوانیم با سیستم ضعیف رندر با کیفیت بگیریم. برای یادگیری کامل تری دی مکس میتوانید پکیج آرکی مکس را تهیه کنید. ازاینکه تا انتهای این آموزش با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم که این آموزش براتون مفید بوده باشه.
اگر سوال یا مشکلی داشتید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون از حمایت همیشگیتون. آکادمی شریفی
رویات رو طراحی کن و با طراحیت دنیا رو بساز.
آکادمی شریفی
برای دیدن آموزش های ما در اینستاگرام به پیج ما مراجعه کنید
دیدگاهتان را بنویسید