رندر اسکیسی در تری دی مکس و ویری
رندر اسکیسی در تری دی مکس و ویری
در این مقاله روش گرفتن رندر اسکیسی در تری دی مکس و ویری را یاد میگیریم.
قبل از شروع آموزش در وبسایت آکادمی مهندس شریفی عضو شوید و از آموزش های رایگان ما بهره مند شوید. همچنین در بخش دوره های آموزشی وبسایت ما پکیج های تخصصی و صفر تا صد نرم افزارهای پرکاربرد معماری نظیر تری دی مکس، ویری، فتوشاپ، آنریل انجین، اتوکد و تویین موشن در اختیار شما عزیزان قرار داده شده که میتوانید با تهیه آن ها با به روز ترین متدهای آموزشی این نرم افزار ها را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید.
شروع مقاله:
یکی از موارد پرکاربرد در ارائه های معماری به خصوص برای دانشجویان، اسکیس است که ارائه های شما را متفاوت و جذاب میکند. اسکیس ها معمولا به روش دستی ترسیم میشوند اما در نرم افزار های معماری هم میتوانید از پروژه های خود خروجی به سبک اسکیس بگیرید. در این مقاله روش گرفتن رندر اسکیسی در تری دی مکس را یاد میگیریم.
ابتدا به کمک کلید M پنجره متریال ادیتور را باز کنید و به یکی از گوی های خالی یک متریال vraylightmtl را نسبت دهید.
سپس render setup را باز کنید و در سربرگ vray و زیر مجموعه global switch تیک override material را فعال کنید و متریالی که در قسمت قبل ساختید را در حالت instance به آن نسبت دهید.
پنجره environment را به کمک کلید 8 باز کنید و در قسمت atmosphere به کمک add یک varytoon را به آن نسبت دهید.
در پایان در پارامترهای vraytoon رنگ و ضخامت خط مورد نظر خود را انتخاب کنید و با رندر گرفتن رندر اسکیسی شما آماده میشود.
با تهیه پکیج ویری آرکی میتوانید صفر تا صد ویری را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. از اینکه در این آموزش با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم که این آموزش براتون مفید بوده باشه.
اگر سوال یا مشکلی داشتید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون از حمایت همیشگیتون. آکادمی شریفی
رویات رو طراحی کن و با طراحیت دنیا رو بساز.
آکادمی شریفی
برای دیدن آموزش های ما در اینستاگرام به پیج ما مراجعه کنید
دیدگاهتان را بنویسید